hye ...

Semenjak 2 menjak 3 menjak nie,hidup saya penuh dengan kekusutan,kekalutan,kehampaan,dan segala part yang ‘ke-an’ lah.Masuk sem 2 ni,tak sangka akan sebusy Perdana Menteri*hiperbola* : p Nak diikutkan, class schedule takdela pack sangat..Tengok-tengok…….

 

DSC01997

cantek tak schedule saya ?

tak pack kan ?

Sah2 korang tak paham apa tu LEM,LQM,ISM semua lah.haha.Sebagai pelajar yang separa-U ni, istilah2 Bahasa Inggeris, Arab sangat lah tidak best untuk digunakan,Jadi dengan mengambil langkah yang sangat sangat menarik*yeke*?, maka saya guna code2 course tersebut. Lebih menarik untuk saya baca gitu . : D Ditambah pula dengan kaler-2 yang tak seberapa nak cantek tu, lagi lah menarik di mata saya. MATA SAYA je !huhu. Sanggup tu beli magic kaler sebab jeles dua orang roomates saya membeli magic kaler.Rainbow giler nota dorang.Maka,terpengaruh la saya untuk membelinya.Dan dan mungkin lagi sorang roomate saya akan membeli nya juga sebab terpengaruh dengan KAMI  ;D

Okay2,ini da masuk cter lain plak padahal topik kita pada hari ini adalah pasal ‘ke-an’ saya sepanjang sem 2 ni.hahaha..Kekusutan saya bukan lah sebab tengah PMS.Kekusutan disebabkan  a pail of assignmentsSSSS.TAK TAHAN WOOOII.Da la dengannya quiz nye lagi –.-‘ .

DSC01996

motif ??

konon nak tunjukla yang penulis blog ni rajin..haha

See, banyak kan buku ? tepi,depan belakang ade je buku.Eh cHup cHup,Notebook pun buku jugak taw..Ada 2 in 1 lagi, NOTE + BOOK . :D Rajin kan saya ?Sambil study, sambil buka NOTEEEBOKKKK.Terbaik lah  cik atiqah (!) .Nak tahu sebb ape banyak buku atas meja?? sebabnya, QUIZ&ASSIGNMENTS.Jika Takde dorang,kemas lah meja.haha..Itulah masalhnya.

Haish.Sangat lah tidak best kalau dapat quiz&assigment yang memerlukan korang hantar pada minggu yang sama.Serious sangat lah TIDAK TIDAK beestt –.-‘ .Nak study lagi*kononnya* + quiz + assignment + kdg2 meeting, ini umpama penderaan pada diri sendiri.HuHuHuHU.. General principles of Law ( quiz ), Islamic Legal History ( presntation,report), ICT ( pesentation), Fardhu Ain + Understanding Islam ( hafal surah sket ) Ade nampak je sket,tapiiiiii…Tak larat eden –.-‘

Semoga Miss Nurul Atiqah ni dapat mengharungi semuanya dengan baik,lancar & dipermudahkan Allah swt ; ))

 

tumblr_l7sz1fxEcL1qbpwzeo1_500tumblr_kvq8zeWlU81qzr04eo1_500

inshaAllah ; )

bye peeps ! ; D

2 comments:

Melle Abadi said...

bersamalah kita berusaha di sem 2 ini

misstqa said...

yeahhh :D