Asssalamualaikum semua !

Harini genap da dekat 2 minggu jugak la bekerja dekat kedai BAGS AND BAGGAGE ni.. Bos aku dr Pakistan. Yg jenis berada sikit la.. Bukan yg mcm selekeh2 sket tu. Open-mouthed smile. Kat sini, aku kerja dengan Kak Nia dengan sorang kawan bos dr pakistan jugak. Tapi skang ni bos da hakau dia sebab hidup menyusahkan bos je. Act like a boss ble kak kedai ni. So, tinggal la Kak Nia dengan bos je. .. Ni, aku nak tunjuk korang tempat kerja aku Smile

 

DSC02955

Kecik kan? takpe, lagi senang aku nak sapu, cuci lantai semua. Dekat sini, aku bole online sepanjang masa. Dengan kelajuan WIFI yang sangat laju. Memang BESTTTTT!

Tapi2, lepas ni kak nia nak cuti sebulan da Sad smile tinggal je la aku dengan bos. Masak aku nanti kena sembang dengan bos. Klau takde cter, duk diammm je.. Waaaaaa bosan suda !

Okay tu je nak cter. Nanti kte cter2 lagi eh. Tata.

2 comments:

muhabas said...

as'salam...seronok la die dah dapat keje...abis tu sape nak bermanje nagn adik bongsu tu? kat mane ni?

Shukri Mohd Ali said...

keje elok2 eh.