Lion King 3D with My little Sister.

 

Semalam takde buat apa kat rumah, bawa la adik tengok Lion King 3D kat KLCC. Tinggal pon berdua je kan. Da siap2 basuh baju, kemas rumah semua, baru la bertolak. Ingat nak bawa kereta, tapi malas, so suruh ayah hantar kat Stesen Taman Melati.

Kitorg tgk cter tu dlm pkul 4.45, so time beli tu pukul 3 lebih, aku bw Sabreena pg makan & jalan2 sekejap. Dlm jalan2 tu, belikan la pensel cute utk dye.

DSC02908

cute ke? lol.

After that baru la layan LK 3D..Lion King 3D kan cerita lama, so aku rase adik aku tak pernah tgk lagi except aku jela dah tgk byk kali zaman dulu-dulu..Cerita sama je. Cume lebih BEST sebab 3D, nampak la REAL gitu.

The-Lion-King-3D-International-Movie-Poster

Kalau da 3D of course la kena pakai spek 3D tu kan.. So sebagai orang yang berkaca mata, tang nak pakai tu susah sket terutama yang power ketidaknampakan tu sangat tinggi spt aku. Klau buka spec mmg tak nampak la kan kat screen tu, so selit kan la spec 3D tu kat atas spec aku. Mmg la best kan bila setiap kali bergerak, spec tu jatuh. Sabar jela.

Habis cerita, p makan lg kat kfc. Mkan malam pulak Smile with tongue out lepas tu baru la balik!

happy sabreena happy me!

4 comments:

muhabas said...

As'salam...
"Mmg la best kan bila setiap kali bergerak, spec tu jatuh."
wakaka...
abis tu bawak adik sorang2...takde orang tanye mane bapak die? ke memang bagi tahu tu adik atiqah...

mlletqa said...

dorang tau kot :)

muhabas said...

as'salam...sape dorang tu?

atiqa said...

org yg lalu lalang la :P