Taaruf Week 2011/2012

Entri ni khas untuk 2 orang gadis yang bakal jadi Akak Fasi iaitu Cik Fatin & Cik Aisha. Take note !

    • Pakaian : Akan diberi baju batik baru time induction nanti. Tapi bawa la jugak yang lama tu. T-shirt GUNI tu sekali :p
    • Baju batik WAJIB dipakai ketika ; Registration, Briefing, Culture Night and Bai’ah Ceremony.
    • Macam biasa, NO shawls untuk ladies –.-‘
    • Tempat tidur : Sesiapa yang ade lagi tempoh pembelajaran kat CFS, akan duduk kat blik time sem 1 nanti ( yang ni kabur2 sket *takpaham)

Sumber :Taaruf Week group kat FB :)

That’s all from me.Anything text kay :)

Salam.

3 comments:

umira said...

hoyeahhh. hehe. baju guni tu nak kena pakai lagi ke? haha. tudung kaler puteh?
yg bilik tu rasenya,kita akan terus dpt bilik untuk sem baru nie la. sem baru nie kan dipanggil sem 1 sesi 2011n 2012.

harap2 dpt tingkat 2! pleshhhhhhh. hehe

melle amir said...

terima kasih kak, keh keh

aisha said...

ya Allah, punyer la lama aku tak on9..baru perasan post nie..tq so much my dear for the info. c u there k.