Yea saya da cuti ! hehe

Hye hye semua : )

saya tengah bercuti selama seminggu-minggu…opsss lebih plak.Seminggu suda .huhu. Pada waktu blog ini sedang di update, saya sedang berholiday kat Ulau Mutiara Nyah-Nyah Anda tau Pulau Mutiara di mana ? Xtau ? ish ish ish .Mmg tak layak duk Malaysia la korang nie ! Angry smile .Kalau nak tahu, anda google lah yea. Banyak info-info yang anda boleh dapati di situ .hehe.

Tapitapitapi, saya xnak bercerita tentang Pulau Mutiara dulu, tapi saya nak bercerita tentang bagaimana saya pulang ke kampung pada jumaat yang lalu.Buat PERTAMA kali dalam HIDUP saya naik KERETA API KTM bersama-sama dengan roomate tercomel saya, Fatin Umira. Dia sangat comel & masih single okay .Nak cari ciri2 isteri SOLEHAH, dia boleh jadi calon. ngeh ngeh Winking smile

DSC02085

yang putih tu la Cik Fatin Umira : ) hehe. Dan x lupe juga,kawan Cik Fatin ; )

Eh Eh Eh, da lari tajuk nmpak.huuhu.Saya nak bercerita tentang PERTAMA kali saya naik KTM balik kampung .PERTAMA kali okay ! jangan tak percaya Embarrassed smile

DSC02109

gambar ini diambil ketika sejam perjalanan. Mula-mula agak GEMENTAR + NERVESSSS . Smile with tongue out Lepas tu okay la. Tapi alanglah tak bestnye bile sit kitrg opposite dengan tren tu berjalan.sangat pening.Bayangkan, BILA anda duduk kat tempat duduk yang “BEST” lagi “EMPUK” TU, tapi bila tren jalan, umpama tren tu mengundur ke belakang….Sick smile Memang pening lah. tapi xpe, saya amek tu sebagai pengalaman yang INDAH Thumbs up

Perjalanan yang mengambil masa 3 jam lebih( kalau xsilap la sebab saya tdo tak tgk jam Smile with tongue out ) akhirnya sampai ke IPOH. Alhamdulillah smpai jugak .hehe.

and NOWWWW SAYA DA CUTI-CUTI SELAMA SEMINGGU !!!! jangan jeles Smile with tongue out

2 comments:

Awan said...

ahah.yeye je solehah tqa nie.

eh bile mase amik gmba comel dlm tren? tak nmpak pn. haa? itu yg kite nk tau tu. haha. :P

mlletqa said...

soleh2.haha opss :P
well, tqa kan xpert sembunyi2 nie.jgn men2. heeee :)