Asasi undang-undang UIA .

Isnin ,5:05 ptg .
Dalam taxi otw ke Giant .

" Kedengaran ringtone What you waiting for dari dalam handbag seorang gadis ini .Si dia melihat num yang tertera di skrin telefonnya . 036????????? .Tak kenal tapi tetap diangkat .

" Assalamualaikum,boleh saya tahu ni siapa? "
" Wassalam .Saya Nurul Atiqah .Ada ape ye ? ( skema gilerrrr ! -.- )
" Saya dari UIA .Nak bgtau yang awak dapat tawaran UIA, ASASI UNDANG2 "
" Ohhh yea " ( blurrr time nie ) haha
" So,mcm mana ? nak accpet or reject ? "
" boleh saya pkir dulu ?"
" kenapa ?" 
" sebab saya da prepare nak g Matrik esok ."
" ohh okay,kalau tak tahu lg,nanti awak pg laman ni,iium.edu.my/asasi/kemasukan/tawaran.html untuk reject or accept "

Disebabkan agak2 kurang dengar,ak ulang la balik ape dye ckp.Then dye pun ulang la blik .kesian.tula,kol ak tak kena tempat :P 

ttbe pakcik taxi mencelah :" nah nah kertas salin "

"xpela pakcik " kataku .
 sambung balik perbualan dengan abg tu .sampai la hbs .Kesian pakcik tu kena tunggu .haha

Sebenarnye nak ceter, Nurul Atiqah,cik punya blog ni dapat tawaran UIA yg selama ni dye nak .Alhamdulillah . :)




p/s : tunggu post terbaru kay .

2 comments:

icee-yah said...

bagusla tiqa:)happy for u too..gud luck ya

tqa said...

thnks kak icee-yah :)