Home Sweet Home

Akhirnya pulang juga ke kota . Masih awal rasenya .Masih terasa keriuhan di kampung .lepak sama-sama .Apakan daya,ayah cuti sekejap je :( .Lupakan kisah sedih,nak cter apa yang org buat kt kg .hehe.Sampai sje kat kg aritu,kami tdo kat umah opah belah ayah .Da lama tak balik sane kan.So jenguk jeguk la mereka .Keesokan harinya,kami bertolak ke KULIM,KEDAH .Kakak sedara kawen .Yang best kami ramai2 tdo homestay .Sangat best sebab rumah tu besar !!.Setiap bilik ade air-cond.Okayla tu sebab cuaca di sana agak panas.Tapi tyme kenduri xbest sbb hujan.Tak dapat mandi air terjun .sobsob.Ktrg dpt lpak sme2 dlm blik ramai2.Story mory berbagai.hehe.Then kalau bosan ktrg men congkak,carrom.Akhir2 nak blik tu,kaum pompuan lawan main carrom.Sampai sakit tangan Cik Tqa :(.Berbalik pada kenduri yea, Kenduri kak sdre ak temanya kaler maroon.Lawa la jugak bju dye . Boleh la ak amek panduan untuk ak nanti.Ececeh :P .Ramai juga yg dtg.Syukur semuanya da selesai dengan selamat. :) Kini,bermula la episod bru Azlinawati & suaminya . :)
my sis & her hubby
selamat pengantin baru :)
kening da ala2 ziana zain je :P





sempat berposing dengan sedara :)
agak2 shafiq ske tak tgk ak pakai shawl nie?hehe


lpas ni lg sorg kakak sdra yg akan kawen
(sila rujuk gambar kedua bertudung pink :))
bakal berkawen bulan Jun ini
adehhh semua pakat kawen je thun ini .ahhaha

pape pun,

SELAMAT PENGANTIN BARU UNTUK PENGANTIN BARU :p

4 comments:

icee-yah said...

homestay kt kedah tu name ape?nnt me nk pg kedah jugak..boleh tak bg nme tmpt awk dok tu?tq:)

faizahfauzi said...

nak jugak besarkan kulim,kedah tu.
haha.
xsabar nak kawen :P

tqa said...

desa peranginan xsilap ..dekat2 dengan kelpa sawit..jauh jgak tuh.area kulim,junjung .maw g situ ke ??

TQA said...

faizah :sje ngada.haha
jom kawen ! o_O