Bahagia selamanya .Insya Allah

Alangkah bestnya kalau dapat bersama-sama dengan org yg kita syg selama-lamanya.Bahagia rasanya .Bila teringat balik pada pasangan nie .Ohhh.Sangat Romantik .Bercouple since form 3 sampai sekarang .Tapi sekarang da kwen la.Ada anak sorang .BAHAGIA kan ?????? .Mesti Banyak dugaan .Like me & Shafiq .Setiap manusia yg dicipta,mesti ada pasangan nya.Macam buah .Ada pasangan nya ,Stamens & Ovule .Macam manusia .............Paham2 sendiri .hehehe .Tapi,tak semua akan bahagia .Betul tak ??? Tapi kita sebgai manusia boleh berusaha untuk mencari kebahagian itu .Pokok pangkalnya.semua pada kita .

Tadi singgah blog abang nie , baca kisah Antara Tujuh Jalur Warna - Jalur 1 :Merah (2) .Ada yang menarik mata untuk di baca berulang-ulang kali .hehe.


" Bahagia itu sama macam pelangi. Apabila kamu gagal untuk mencapai bahagia, maka lihatlah bahagia itu seperti kamu melihat pelangi. Bahagia itu bukan milik sendiri tetapi milik bersama kerana pelangi itu, keindahannya kita kongsi pada langit yang serupa. Mungkin hari ini awak tak dapat apa yang awak inginkan. Tapi bekas pasangan awak pula dapat mencapai kebahagiaan itu. Sekurang-kurangnya awak harus gembira melihat dia gembira. "

Nak baca dengan lebih lanjut ??? sila klik link di bawah :)

http://kersanidankasturi.blogspot.com

Terima kasih pada tuan blog . :)






5 comments:

Azrul Rabbani said...

haha..tuan blog nye msti hepi..

icee-yah said...

hai..wish both of u kekal jugak sampai kawin nnt.:)

TQA said...

azrul:yela kot :)
icee : thanks sis ! ;D

Shukri Mohd Ali said...

terima kasih kerana sudi membaca catatan yang entah apa-apa tu. huhu. siap promote lagi.

abang doakan kamu juga bahagia sehingga akhir hayat! =)

tqa said...

same2 ;)