the best i ever had rite now..

Nothing special that i can share u guys..juz want 2 write bout both dis guys that i knew dis year ..




Shafiq. Muhammad SHafiq..He's special 2 me...nice..We knew each other more than 6 month ...What i like bout him..He's so romantic..sometymes he can made me laugh..i love to laugh..that can release my stress and 4get bout my probs... :) .He also can 'pujuk' me if i feel sad,crying..sgt letih kn pujuk tqa ??haha..But thats the truth..You always be my side..even we r rarely message,u still have tyme 2 call me..remember me..miss me .xkesah bil melambung2...kan2??ke u kesah??:P ..cepat2 topup kt num lg 1 eh ..hehe..Now he in MIAT..wish him do the best 4 his life ..least but not least,besday dye same bulan dgn aku ..MAC ..31 mac ..




ohh dis guy!Iqram nmye.. nm penuh??xtaw la..cube tnye sndri nnt..http://www.facebook.com/friends/?filter=1124203039316#/profile.id=100000259897995 ..tp setahu ak nm dye iqram jea...Dye sgt baekk...rajin la layan kwn2 dye..*suda bahasa melayu plak*..hehe..love to be his fren..he smart..like SHAFIQ..selama ktrg knl beberape bulan nie,dye xpnh la lg nk wat mslh..hehe..skrg stdy kt TAYLOR COLLEGE..bdak smart la kn.. :) ..dye org kedah..lahir 16 May xslapla..dye ske kate aku jiwang,padahal dye pn jiwang gak,sje cover .. :P .dye pn rajen gak wat lawak .ske wat org gelak..haishh..ske gak cr pasal..ngadea2.haha.ohh,teringt plak mse men kumen dgn kak sdre ak tnye pasl dye..MALU kott klu dye bc..Tp itu kesah lame..Di myspace..hahaha..pape pn,dye kwn ak yg sporting..best!...Bestfren eva kay :P .Nnti da fly,jgn lupe tqa ehh ..

















































No comments: