cinta shopping !!:P

start sabtu smpai lah semlm,ak n fmily asyik b'jln jer..
pg sne,pg snie..bg ak mmg best !sb ak kn kaki shopping !opps!!bkn kaki boros kay :P
shopping ape yg ak ske jerk ..hehee..
ak jln2 ar kt jj setiewangse 1 ary tuh..
mcm bese lah,mkn 1 perkare yg wajib dlm idup ak [that's la berat naek !!]hahahaha..
mkn la 1 biji setengh donut big apple..sdap seh !lembut je roti tuh..ta mcm DD..heeee..
then g ar jln2 kt area bju2 gurl lah[xkn la laki kot!]hahaha..mak ak g beli corset dye..alah !nk bg kurus..ahak!ak plak kene jd dye punye konsultan..:).ak pn ta kesa sgt..ske tgk dye b'gaya :).
tp ak lg b'gaya !!hahahah..sory mum..

da hbs byr,ayh ak ajak ar g tgk jam..jeng jeng jeng...ak t'tgk jam guess..ader discount!!lawa siot..kaler itam :)..bling2 lg..hehehe..ttbe mak ak tnye.."kakak,nk ke jam tuh?"'umi belikan"..
heee...ak ape lg kn !mn bley tolak !hahaha..ak pn setuju lah..
dpt ar 1 jam guess br sb yg lme da kena curi :(..
tp ak tetp ingt kn jam lame tu sb ayh ak yg belikn...sbg kenangn....



sekianlah...:P:P

No comments: